Sjuka
| Publicerad 24 april, 2026

IPO-fönstret på glänt – men se upp för den nordiska sjukan

Text: Kim Liedholm | [email protected]
Det nordiska IPO-fönstret håller på att öppnas, med LEO Pharmas potentiella notering som det starkast lysande exemplet. Det är få geografier som erbjuder så bra förutsättningar för att sätta ett...

Du behöver Premium för att läsa den här artikeln.

Med en Premium-prenumeration låser du upp allt innehåll på BioStock.